Reklama, marketink, obchod

Obrázkové zobrazení | Tabulkové zobrazení

seřadit vzestupně seřadit sestupně      

Marketing Základy marketingu 1

Klikněte pro více informací...
181,- Kč
201,- Kč (-10%)
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových

Marketing

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem
Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu

Marketing - Základy marketingu

Klikněte pro více informací...
284,- Kč
316,- Kč (-10%)
Skladem

Bez loga

Klikněte pro více informací...
473,- Kč
524,- Kč (-10%)
Skladem
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku

Budoucnost konkurence

Klikněte pro více informací...
353,- Kč
392,- Kč (-10%)
Skladem

Moderní marketing

Klikněte pro více informací...
1 291,- Kč
1 434,- Kč (-10%)
Skladem

Jak psát reklamní text

Klikněte pro více informací...
250,- Kč
276,- Kč (-9%)
Skladem

Marketing

Klikněte pro více informací...
861,- Kč
956,- Kč (-10%)
Skladem

Marketing služeb efektivně a moderně

Klikněte pro více informací...
301,- Kč
334,- Kč (-10%)
Skladem
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a

Marketing Základy marketingu 1

Klikněte pro více informací...
181,- Kč
201,- Kč (-10%)
Skladem
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových

Mezinárodní marketing

Klikněte pro více informací...
275,- Kč
305,- Kč (-10%)
Skladem
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o

Strategický marketing

Klikněte pro více informací...
427,- Kč
473,- Kč (-10%)
Skladem

Moderní marketingová komunikace

Klikněte pro více informací...
362,- Kč
401,- Kč (-10%)
Skladem
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace,

Strategický marketing

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
207,- Kč
230,- Kč (-10%)
Skladem

Ekonomika Hollywoodu

Klikněte pro více informací...
215,- Kč
238,- Kč (-10%)
Skladem
Co dnes živí velká hollywoodská studia? už to nejsou jen tržby z pokladen kin, ale především prodej autorských práv, která je možno odkoupit. Příjmy tak plynou z prodeje licencí na DVD a práva na televizní vysílání až po výrobu figurek filmových hrdinů. Současný Hollywood není jen o umění, jde

Emoce v marketingu

Klikněte pro více informací...
427,- Kč
473,- Kč (-10%)
Skladem

Holistická marketingová koncepce

Klikněte pro více informací...
172,- Kč
191,- Kč (-10%)
Skladem

Chování spotřebitele při nákupu potravin

Autor: Aleš Hes
Klikněte pro více informací...
60,- Kč
66,- Kč (-9%)
Skladem
Předkládaná publikace přináší mnoho poznatků o chování spotřebitelů v České republice v porovnání se např. situací v sousedním Slovensku. Vznikla na základě dlouhodobých průzkumů autorského kolektivu a získané výsledky mohou velmi dobře rozšířit čtenářům obzory o změnách v chování našich

Kreativita v reklamě

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem

Marketing kultury

Klikněte pro více informací...
207,- Kč
230,- Kč (-10%)
Skladem

Marketing podle trhů

Autor: Jan Kincl
Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který

Marketing Základy marketingu 2

Klikněte pro více informací...
181,- Kč
201,- Kč (-10%)
Skladem
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových

Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Autor: Čichovský
Klikněte pro více informací...
172,- Kč
190,- Kč (-9%)
Skladem
V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká

Michael Porter jasně a srozumitelně

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
370,- Kč
410,- Kč (-10%)
Skladem

Prodej problémovým zákazníkům

Klikněte pro více informací...
293,- Kč
324,- Kč (-10%)
Skladem

Public relations jako ovlivňování mínění

Autor: Jozef Ftorek
Klikněte pro více informací...
257,- Kč
285,- Kč (-10%)
Skladem

Rozumíte svým zákazníkům

Klikněte pro více informací...
250,- Kč
276,- Kč (-9%)
Skladem
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho

Techniky public relations

Klikněte pro více informací...
232,- Kč
258,- Kč (-10%)
Skladem
 

 

Albatros Media a.s.