Reklama, marketink

Obrázkové zobrazení | Tabulkové zobrazení

seřadit vzestupně seřadit sestupně      

Černá ovce facebooku

Klikněte pro více informací...
301,- Kč
334,- Kč (-10%)
Skladem
Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha

Škola byznysu

Klikněte pro více informací...
163,- Kč
180,- Kč (-9%)
Skladem
Robert Kiyosaki je světově uznávaný učitel v oboru financí a jeho kniha je označována za "výchozí bod pro každého, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností". Autor přisuzuje svůj úspěch síťovému marketingu. Ačkoli nepropaguje žádnou konkrétní organizaci síťového marketingu, uvědomuje

Marketing v cestovním ruchu

Klikněte pro více informací...
319,- Kč
353,- Kč (-10%)
Skladem
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami

Marketingová komunikace

Autor: Petr Frey
Klikněte pro více informací...
344,- Kč
382,- Kč (-10%)
Skladem
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct

Marketingový management destinací

Klikněte pro více informací...
232,- Kč
257,- Kč (-10%)
Skladem

Reklama

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
232,- Kč
257,- Kč (-10%)
Skladem
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš.

Jak stvořit pecku na trhu

Autor: Jonah Berger
Klikněte pro více informací...
214,- Kč
237,- Kč (-10%)
Skladem

Konec marketingu

Autor: Sergio Zyman
Klikněte pro více informací...
353,- Kč
392,- Kč (-10%)
Skladem
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje,

Marketing jako strategie

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě,

Marketing v pohybu

Klikněte pro více informací...
327,- Kč
363,- Kč (-10%)
Skladem

Mezinárodní marketing a informační technologie

Klikněte pro více informací...
315,- Kč
346,- Kč (-9%)
Skladem
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a

Public Relations

Klikněte pro více informací...
517,- Kč
573,- Kč (-10%)
Skladem
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím

Marketingová komunikace

Klikněte pro více informací...
250,- Kč
276,- Kč (-9%)
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o

Fialová kráva

Autor: Seth Godin
Klikněte pro více informací...
198,- Kč
219,- Kč (-10%)
Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! Odpovědi na otázky, jaké jsou současné marketingové postupy a co nám nabízejí, vám dá populárně,

Guerillový marketing

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
232,- Kč
257,- Kč (-10%)

Intuitivní marketing

Autor: Miloš Toman
Klikněte pro více informací...
207,- Kč
230,- Kč (-10%)
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za

Intuitivní reklama

Autor: Miloš Toman
Klikněte pro více informací...
257,- Kč
285,- Kč (-10%)

Marketing v cestovním ruchu

Klikněte pro více informací...
306,- Kč
340,- Kč (-10%)
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností

Prezentace v marketingových komunikacích

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět
 

 

Albatros Media a.s.