Podnikání, obchod

Obrázkové zobrazení | Tabulkové zobrazení

seřadit vzestupně seřadit sestupně      

Ekonomika turismu

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem

Podnikání v USA

Autor: John Vanhara
Klikněte pro více informací...
225,- Kč
250,- Kč (-10%)
Skladem
Kniha Podnikání v USA od Johna Vanhary – podnikatele a autora kultovního blogu o podnikaní. John Vanhara je známý český businessman podnikající ve Spojených státech amerických. Veřejnost jej zná především díky jeho blogu, kde už od roku 2005 popisuje svoje zkušenosti s podnikáním v Americe a

Začínáme podnikat

Autor: Gary Jones
Klikněte pro více informací...
74,- Kč
81,- Kč (-9%)
Skladem
Starting Up je kniha, která je určena těm podnikatelům, kteří chtějí podnikat na evropské úrovni. Kniha je sice určena především začátečníkům v podnikání, ale i zkušený podnikatel zde objeví nové a jednoduché metody kontroly svých podnikatelských aktivit. Autor se věnuje nejenom ekonomické části

Byznys v plné nahotě

Klikněte pro více informací...
239,- Kč
477,- Kč (-50%)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson. Ve své knize nabízí vlastní pohled na své

Cestovní ruch

Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje

Jak myslí špičkový obchodník

Klikněte pro více informací...
232,- Kč
257,- Kč (-10%)
Skladem

Zlatá pravidla obchodního vyjednávání

Klikněte pro více informací...
275,- Kč
305,- Kč (-10%)
Skladem
Ujasněme si to. Za těchto cenových podmínek nemůžeme uzavřít obchod. Dávám vám možnost přehodnotit svoji pozici... pokud tedy chcete v tomto jednání pokračovat. Co odpovíte? Ať už jste prodejce nebo nákupčí, poznejte správné metody a strategie, které jsou předpokladem ke zvládnutí všech

Dotek Midase

Klikněte pro více informací...
241,- Kč
268,- Kč (-10%)
Tato kniha není o byznysu, ale o tom, co je zapotřebí, abyste se jimi stali, je určena pro podnikatele, kteří se chtějí stát úspěšnými. Coby podnikatelé s vámi sdílíme své myšlenky, svá přesvědčení, naše výhry, ale i prohry, nashromážděné v průběhu dekád. Zjistíte, proč jsme uspěli tam, kde devět

Ekonomika turismu

Klikněte pro více informací...
232,- Kč
257,- Kč (-10%)
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo

Kvalita podnikatelského prostředí

Klikněte pro více informací...
323,- Kč
359,- Kč (-10%)
Publikace se zabývá hodnocením regionální kvality podnikatelského prostředí, které představuje významný podklad nejen pro rozhodování potenciálních investorů, ale i pro hodnocení perspektiv rozvoje regionů. Hodnocení vychází ze 16 faktorů vybraných na základě mezinárodních i domácích průzkumů a

Odpověď

Klikněte pro více informací...
95,- Kč
104,- Kč (-9%)
Akce
Publikace Odpověď vznikla spoluprací Johna Assarafa a jeho obchodního partnera Murraye Smithe na základě jejich skutečných zkušeností s podnikáním. Autoři v ní ukazují podnikatelům, jak za pomoci aplikace zákona přitažlivosti a použití praktických, prověřených metod zrealizovat vysněný podnik.

Budoucnost managementu

Autor: Gary Hamel
Klikněte pro více informací...
405,- Kč
449,- Kč (-10%)
Skladem

Jak být asertivní v každé situaci

Klikněte pro více informací...
215,- Kč
238,- Kč (-10%)
Skladem

Žhavé komodity

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
275,- Kč
305,- Kč (-10%)
Skladem
V publikaci je velmi poutavě a srozumitelně vysvětlena pozice komodit ve finančním světě, proč nemají respekt a proč jsou stále podceňovány. Autor vychází ze své praxe a popisuje proč založil vlastní komoditní index a proč očekává růst cen komodit v dalších letech. Vysvětluje i různé způsoby jakými

Obchodní podmínky, obchodní zvyklosti a vykládací pravidla

Klikněte pro více informací...
299,- Kč
329,- Kč (-9%)
Tato publikace se zabývá pravidly, které obchodní právo používá v soustavě pramenů a pravidel obchodního práva. Je zaměřena na obchodní podmínky, obchodní zvyklosti a vykládací pravidla a vysvětluje postavení těchto pravidel a jejich použití. Uvádí příkladmo i některé obchodní podmínky a také obsah

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

Klikněte pro více informací...
172,- Kč
190,- Kč (-9%)
Skladem

Alignment

Klikněte pro více informací...
439,- Kč
488,- Kč (-10%)
Skladem

Co by udělal Google?

Autor: Jeff Jarvis
Klikněte pro více informací...
239,- Kč
477,- Kč (-50%)
Skladem
Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje nejrychleji rostoucí společnost v dějinách, společnost Google. Nabízí nám

Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Klikněte pro více informací...
301,- Kč
334,- Kč (-10%)
Skladem

Drucker na každý den

Klikněte pro více informací...
465,- Kč
516,- Kč (-10%)
Skladem
Poslední autorská kniha zakladatele moderního managementu přináší 366 pečlivě vybraných ukázek z celého jeho obsáhlého průkopnického díla, a to ve formě inspirativního kalendáře podnětných "čtení", kdy každý den je uveden klíčovou myšlenkou, po níž následuje textová ukázka a poté podnět k jednání a

Ekonomické bajky

Klikněte pro více informací...
257,- Kč
285,- Kč (-10%)
Skladem
V roce 2007, kdy svět stanul na pokraji největší ekonomické katastrofy za několik generací, jen hrstka ekonomů vytušila, že se na obzoru stahují mračna. Po třech letech trápení nabízí dnes ekonomická obec řešení, která připadají většině ostatních lidí vyloženě absurdní. Je nám do omrzení opakováno,

Firmy, které změnily svět

Autor: Jan Gutjahr
Klikněte pro více informací...
258,- Kč
286,- Kč (-10%)
Skladem
Kniha, která pojednává o společnostech, které se podílely a podílejí nemalou měrou na utváření historie světa. Přečtěte si o jejich vzniku a historii. Některé společnosti Vás jistě překvapí. Východoindická společnost; Coca-Cola; Johnson & Johnson; IBM; Ford; Nike; Intel; Microsoft; Apple; Google

Chování zákazníka

Klikněte pro více informací...
366,- Kč
407,- Kč (-10%)
Skladem
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy

Chytrá důvěra

Klikněte pro více informací...
344,- Kč
382,- Kč (-10%)
Skladem

Instantní ekonomie nejen pro začátečníky

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
215,- Kč
238,- Kč (-10%)
Skladem
Ekonomie je pro mnohé z nás vědou nesourodých čísel, grafů a pouček. Instantní ekonomie nejen pro začátečníky je titul psaný vlídným a srozumitelným jazykem. Autor formou mnohdy až humorných příkladů seznámuje naprostého ekonomického laika se světem základních ekonomických principů a krok za krokem

Jak budovat obchod 04

Klikněte pro více informací...
129,- Kč
143,- Kč (-10%)
Skladem

Jak myslí Google

Autor: Steven Levy
Klikněte pro více informací...
60,- Kč
66,- Kč (-9%)
Skladem

Jak podnikat na polském trhu

Autor: Neuveden
Klikněte pro více informací...
198,- Kč
219,- Kč (-10%)
Skladem
Polský trh je pro české podnikatele hodně lákavý, a proto vydavatelství MONTANEX společně s Česko-polskou obchodní komorou připravilo publikaci, která ve stručnosti shrnuje specifika polského trhu a zájemce seznámí i se základními zákony, které při podnikání bude potřebovat. Součástí knihy je i

Jak prodat vycpaného žraloka

Autor: Don Thompson
Klikněte pro více informací...
336,- Kč
372,- Kč (-10%)
Skladem
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z
 

 

Albatros Media a.s.